Връщане и замяна

Ние се стараем Вие да сте максимално удовлетворени и за това проверяваме предварително всички наши продуктите, за да бъдат доставяни без дефекти! Moiteobuvki.bg не носи отговорност за повреди и щети причинени от курирската фирма която извършва доставката. Ако все пак получите дефектен или повреден продукт, е нужно само да се свържете с нас на посоченият номер и да изпратите снимка по е-мейл.

Как да върнете закупения артикул?

Връщането трябва да бъде направено в рамките на 14 календарни дни считано от датата на доставка, съгласно установените условията в чл.55 от ЗЗП и съобразно общите условия на MOITEOBUVKI.BG.

Важно: Преди да изпратите продукта обратно към нас се уверете, че опаковката и продукта са в същото състояние, в което са били доставени, без следи от употреба, в оригиналната опаковка с всички аксесоари и придружаващи документи и етикети с непроменено състояние!

Обратни пратки с наложен платеж няма да бъдат приемани! Разходите по куриерските услуги за връщането и подмяната на продукт(и) са за сметка на Купувача.

Стъпки за връщане на стока:

Стъпка 1: Моля, информирайте ни: 0885199691 (от понед. до петък 10:00 ч.–17:00 ч.)

Стъпка 2: Моля, изтеглете бланката за връщане на стока, която ще намерете най-долу в този раздел. Принтирайте и попълнете бланката на поръчания от Вас артикул или я изпратете предварително по е-мейл.

Стъпка 3: Изберете: Връщане на сумата или смяна с друг размер

Стъпка 4: Моля, изпратете артикулите на адрес:

Гр.Пловдив бул. „Съдинение“ 34 -Търговски център Форум , ет.1 магазин Моите обувки.

Смяна с друг размер

Смяна с друг размер или друг цвят на същия артикул е възможно да се осъществи, само в случай, че има такава наличност. Изпращането и приемането на върнатите стоки е за сметка на клиента.

Връщане на сумата

Връщането на сумата може да стане след като върнатите артикули пристигнат в склада на MOITEOBUVKI.BG. и обувките, бъдат проверени и бъде остъновено че са в годен вид и в окомплетовка с всички придружаващи документи за тяхната покупка.

Сумата ще бъде на разположение на клиента чрез пощенски превод или по банковата му сметка в срок около 10 работни дни или най-малко ще се вижда в извлечението от сметката към кредитната карта. Периодът време може да варира в зависимост от банковата система на използваната кредитна карта и предстоящи официални празници или неработни дни.

За поръчките заплатени чрез банков превод или електронно разплащане, сумата се връща по съответната банкова сметка, от която е извършено плащането.

Сумата се връща в същата валута, в която е заплатена покупката. Евентуални разлики в същата, дължащи се на промяна в курса, не могат да бъдат компенсирани.